Вітаю Вас Гість | RSS
Понеділок
29.04.2024, 15:26
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Календарне планування [3]
Конспекти уроків [8]
Презентації [8]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Вчителям образотворчого мистецтва » Конспекти уроків

Конспект уроку образотворчого мистецтва 4 клас
17.01.2015, 21:20

Тема:                «Дружба та братство дорожчі за всяке багатство»

Мета навчальна: закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, вміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкта, що зображується, добиваючись виразності образу;

розвивальна: сприяти розвитку зацікавленості учнів в емоційному відгуку на твори образотворчого мистецтва; розвивати відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, вміння висловлювати власну думку, творчі здібності;

виховна: виховувати позитивні взаємини між учнями, відчуття дружби та відповідальності.

Обладнання: мультимедійні засоби.

Зоровий ряд: комп’ютерна презентація із зображеннями картин відомих художників різних жанрів, набори карток із зображеннями елементів пейзажу, портрета, натюрморт; призи(олівці, гумки, під стругачки), навчальні роботи із методичного фонду.

Матеріали та інструменти: кольорові олівці, фломастери, аркуш паперу, простий олівець, гумка.

Тип: підсумковий урок.

Методи і прийоми: евристична бесіда, вікторина.

ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми та мети уроку.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

ІV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. (1 хв.)

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. (3 хв.)

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. (35 хв.)

  1. Творче завдання «Весела палітра». (15 хв.)

Вчитель: Хто з нас не мріє мати вірних і відданих друзів? «Людина без друга, як дерево без коріння» - мовиться в народному прислів’ї. Народна творчість оспівує дружбу в піснях і казках, легендах і переказах. Про неї складено безліч прислів’їв і приказок. Поряд із вами мешкають друзі, які завжди розділяють з вами радість та допоможуть у скрутну хвилину. Мати розумного, доброго друга – це велике щастя. Цінуй цю дружбу!

Дружать між собою не лише люди. Дружити можуть міста, цілі народи й держави. Дружба об’єднує людей, а ворожнеча роз’єднує. Україна – великий дім для багатьох народів. Вони  - як добрі сусіди – дарують один одному скарби своїх звичаїв, культури, мистецтва. Намалюйте свято свого народу. Хай ваша робота буде виявом дружби і пошани до народів інших країн. Покажіть друзів-сусідів, які завітали в гості. Намагайтеся передати характерні особливості одягу кожного народу.

Пояснення до творчого завдання.

            Виконайте ескіз олівцем. Визначте положення лінії горизонту. Якщо вам знадобиться багато місця для зображення дії, лінію горизонту слід підняти вище за середину аркуша. Потім помітьте фігури людей та основні елементи пейзажу. Пам’ятайте: предмети на передньому плані повинні бути більшими, ніж на задньому. Перевірте, чи є композиційна рівновага, та проробіть деталі малюнка. Завершіть роботу кольором.

            Індивідуальна робота за творчим завданням.

            Учні виконують творчу роботу на основі знань про порції фігури людини  з попередніх уроків. Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції та виправити помилки, надає індивідуальну допомогу.

  1. Вікторина «Що ти знаєш про мистецтво?»  (15 хв.)

           Учні класу об’єднуються у дві команди, кожна з яких обирає собі назву, пов’язану з образотворчим мистецтвом (наприклад: «Акварель» і «Гуаш», «Пензлі» і «Фарби»). Вікторина складається із трьох турів в кожному з яких чотири завдання, які оцінюються в 1  бал.

Правила гри.

  • Ведучий (вчитель) ставить запитання по черзі кожній команді. Друга команда при цьому мовчить.
  • Відповідати на запитання може будь-який учасник, але при цьому потрібно підняти руку.
  • Члени команди можуть порадитися, перш ніж відповідати.
  • Якщо команда не відповідає на запитання, право відповіді переходить до іншої команди.
  • Відповідь повинна бути чіткою та зрозумілою.

І тур. Із чотирьох запропонованих відповідей обрати правильну:

  1. Вид образотворчого мистецтва:
  1. живопис,

2. пейзаж,

3. розпис,

4. вишивання.

2. Жанр образотворчого мистецтва:

  1. скульптура,

2. портрет,

3. ілюстрація,

4. вітраж.

3. Який жанр образотворчого мистецтва зображує ліси, міста, гори, моря?

  1. історичний,

2. анімалістичний,

3. портрет,

4. пейзаж.

4. Який жанр образотворчого мистецтва зображує «мертву природу» - квіти, предмети, фрукти, овочі?

  1. історичний,

2. натюрморт,

3. пейзаж,

4. батальний.

ІІ тур. Кожна команда отримує картки із назвами жанрів образотворчого мистецтва. Ведучий презентує слайд (репродукцію) картини відомих художників, гравці мають визначити її жанр. Кожна команда отримує по чотири завдання. Якщо команда відповідає помилково, право відповіді переходить до команди-супротивника.

ІІІ тур. Кожна команда із чотирьох наборів карток із зображеннями елементів пейзажу, портрета, натюрморту, архітектурної споруди викладають на парті відповідно чотири картини – пейзаж, портрет, натюрморт, архітектурну споруду враховуючи композицію та пропорції.

Виграє та команда, яка під час гри набере більше балів.

(Гравці обох команд отримують призи-сувеніри.)

3. Організація виставки дитячих робіт. (5 хв.)

У 1915 році в Санкт-Петербурзі відбулася виставка під назвою «0,10». На ній художник Казимир Малевич представив свої перші абстрактні роботи. На одній із них був зображений чорний квадрат на білому тлі. Так у мистецтві з’явився «світ без предмета» - абстракціонізм.

У 1958 році Ів Клайн в одній із паризьких галерей організував «виставку порожнечі» - у виставкових залах не було вивішено жодної картини. Виставка мала шалений успіх. Її відвідало понад 2000 глядачів.

Виставки бувають найрізноманітнішими. На виставках художники зустрічаються із глядачами, підбивають підсумки своєї роботи, можуть почути судження критиків. Ви сьогодні виконали малюнки на тему «Дружба та братство дорожчі за всяке багатство», де показали свої уміння з композиції, кольорознавства, пропорцій. Уважно розгляньте свою виставку, подумайте і скажіть.

  • Який малюнок вам подобається найбільше? Чому?
  • Чи є роботи, на яких допущені помилки? Які саме?

ІV. Підсумок уроку. (5 хв.)

            Мотивація оцінок.

V. Домашнє завдання. (1 хв.)

         Сторінка в підручнику 156, знайти відповіді на запитання та опрацювати завдання для самоперевірки. Повторити теоретичний матеріал, підготуватись до тестування.

Категорія: Конспекти уроків | Додав: Lesder | Теги: Дружба та братство
Переглядів: 3178 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт


Пошук

Друзі сайту
  • МОН України
  • Черкаський ОІПОПП
  • Інтернет-клуб Палітра
  • Черкаський ВО
  • Слово вчителя
  • Черкаський районний БДЮТ
  • Черкаський районний СЮТ
  • Руськополянська ЗОШ №2
  • Черкаський художній музей
  • Карпенко Ірина

  • Copyright Леся Деркач © 2024